Δίαιτες

 

Θερμίδες

Διαφημήσεις

Δίαιτα South Beach (συνέχεια)

Πρώτο σταδιο

Κατά το πρώτο στάδιο της δίαιτας South Beach, σχεδόν όλοι οι υδατάνθρακες απαγορεύονται τελείως. Αυτό σημαίνει καθόλου ζάχαρη, ψωμί, ζαμπόν ή μέλι. Μπορείτε παρόλα αυτά να τρώτε δημιουργικά. Ένα από τα απλούστερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μια περιτύλιξη με το εξωτερικό στρώμα να αποτελείται από ένα μεγάλο φύλλο μαρουλιού (σα σουβλάκι). Στο εσωτερικό, μπορείτε να βάλετε διάφορα, από τα τυριά με χαμηλά λιπαρά και γαλοπούλα, μέχρι και ένα μείγμα από σοταρισμένα λαχανικά. Απλά θυμηθείτε να μην προσθέσει οποιαδήποτε σάλτσα καθώς τσιγαρίζετε τα λαχανικά.


Δεύτερο στάδιο

Κατά τη φάση αυτή, μπορείτε σταδιακά να αρχίσει να προστεθεί σε λίγους υδατάνθρακες. Αυτό σημαίνει ότι κάποια φρούτα δεν είναι πλέον απαγορευμένα, όπως επίσης και ορισμένα λαχανικά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Στον μαγειρική υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε με αυτά τα συστατικά, όποτε η δίαιτα σας θα γίνει σάφως πιο εύκολη.

Τρίτο στάδιο

Σε αυτή τη φάση της δίαιτας το πιο σημαντικό είναι να αισθάνεστε άνετα στο μαγείρεμα διαφόρων συνταγών, διότι με την δίαιτα South Beach, αυτός είναι ο τρόπος διατροφής που έχετε δεσμευθεί να ακολουθείτε μακροπρόθεσμα. Μη διστάσετε να πειραματιστείτε με τις αγαπημένες σας συνταγές σ 'αυτή τη φάση της δίαιτας, αναζητώντας όμως τρόπους να ελαττώσετε όσο περισσότερους υδατάνθρακες μπορείτε.